sobota, 3 sierpnia 2013

Free layouts #5

* darmowy szablon
* wykonanie: moje
* bierzesz? credit! (wspomnienie w poście)
* nie przerabiaj szablonu!
* nie zamazuj podpisu!
* nie dawaj jako dodatek do notki!

 
http://spraaax.strefa.pl/free%20layout%2011%20-%20miniatura.png 


PODSTAWOWE DANE:
szablon wyjściowy: przedostatni z "prostych"
ustawienia szerokości: cały blog - 1190; prawy pasek boczny - 460
układ: trzeci w "projektancie szablonów bloggera" (dwu-prawokolumnowy)
tło zewnętrzne: #4a0e0e; tło stopki: transparent
tło postu i obramowania: transparent
arkusz CSS: POBIERZ
proponowane kolory czcionek: #d8cd60,#d26c72
inne ustawienia:
~  tło podane przeze mnie wyżej wklejamy w "projektancie szablonów bloggera" (szablon > dostosuj > tło), rzecz jasna xD W kodzie CSS jest wgrane inne tło, które automatycznie zastąpi główne.
~ wybierając szablon prosty, pierwszą rzeczą która mnie przeraziła było już wgrane tło pod nagłówkiem, kolejnym elementem, który mi przeszkadzał, to ciemne obramowanie wokół bloga. Możemy coś na to zaradzić. Idziemy do: szablon > edytuj kod HTML. Za pomocą wyszukiwania (Ctrl + F) znajdujemy: ".content-inner" i robimy to co na OBRAZKU POMOCNICZYM. Na koniec zapisujemy.
~ tutaj tylko zaproponowałem moje ustawienia, możesz oczywiście je zmieniać i dodawać swoje wedle upodobań (ale bez przesady ;p)

 
© zdjęcia: 1
© tekstury: 1 | 2 | 3
 

  Chciałbym coś tu nabazgrać, ale nie bardzo wiem co.
  Unfuckwittable - Kid Cudi